vineri, 12 martie 2010

CAAAA...LIN - CACA - LIN - CACA - LIN - CAMAIA

   Imi beam cafeaua intr-un balcon neacoperit iar cerul era putin innourat. Incepura sa picure cativa stropi dar atat cat sa nu fie nevoie sa intru in casa. Cafeaua neagra statea pe o masa neagra din fier forjat. Scaunul era si el din familie.Doar ca era invelit cu o husa "buretata"ce ma invita la somn daca eram ceva mai obosita. Proprietareasa imi promisese o vizita scurta pe la orele amiezii. Cand batura clopotele la catedrala din oras, aud si soneria la usa. Am deschis usa oarecum surprinsa. Babuta era insotita de un barbat la saizeci de ani cu un pick-up in mana. Mi-a spus ca este prietenul ei si ca avea sa-mi faca o surpriza. Dornica de a descoperi cat mai repede despre ce era vorba, am luat aparatul si l-am instalat. Mi-am imaginat ca e vorba despre vreun disc vechi ce contine niste melodii uitate sau necunoscute mie. In cateva minute surpriza fu gata. Era vorba de un cazacioc asa cum nu am visat vreodata ca voi vedea.Eram uimita in primul rand de acuratetea miscarilor acelui barbat care imi parea a se misca ca la douazeci de ani. In minte imi spuneam mereu ca e absolut normal sa fie asa atunci cand ai grija de tine. Cand mananci sanatos, faci sport si nu fumezi. Eram absolut fascinata. Incredibila silueta dupa zece minute de dans nebun, se scuza pentru a merge la toaleta. Dupa alte zece minute m-am gandit ca totusi prostata e de vina din moment ce dura atat de mult "vizita la palat".Batrana mea proprietareasa in acest timp mangaia pisica fredonand traditionala melodie. As fi facut-o si eu probabil daca imaginatia mea nu o lua razna vazand deja acel batranel cu capul spart intins pe jos sau cazut in cada si cutia de pastile insirate peste el. M-am hotarat sa merg sa bat in usa si sa intreb daca totul era in regula. La fiecare intrebare pe care o puneam mi se raspundea: lin, cacalin... Am zis ca o fi mai glumet din fire ori mai pudic ori...dimpotriva. Am mai asteptat cateva minute si am intrebat iarasi daca ar putea elibera toaleta pentru ca in urmatoarele zece minute ar trebui sa ies din casa. Dar raspunsul era mereu acelasi. M-am considerat mai degraba luata peste picior chiar daca nu era asa, doar pentru a-mi face curaj sa intru peste el, sa-l iau de brat si sa-l scot incetisor afara. Surpriza insa nu era toata. Am gasit in baie intins in cada intr-adevar, un tanar barbat si nu unul batran. Si nu un tanar necunoscut mie ci chiar iubitul meu. Iubitul meu care intr-una din certurile noastre a tinut sa ma informeze ca se va insura cu mine cand va avea saptezeci de ani si va dansa cazacioc ca la treizeci.

3 comentarii:

Anonim spunea...

:))))) superba! un vis?

Gina Patrascu-Zamfirache spunea...

Nu...:)Just my imagination!

Anonim spunea...

banuiam eu, dar am vrut sa verific

looove