joi, 4 februarie 2010

Exercitiu de imaginatie



Dar pentru mine nu e nevoie pentru ca eu deja le-am vazut iar unele le-am simtit.
Am vazut un canin pe care care era sculptat Iisus rastignit pe cruce.
Am vazut cum un cor de ingeri imi canta.
Am avut onoarea sa fiu ucenica Papei Ioan Paul al II-lea si sa imi vorbeasca.
Am avut ocazia sa vad un vitelus care mugea cu ochii mari si umezi,cuvantul PACE.
Iar intr-o seara in care ningea linistit,pe o straduta a centrului vechi al orasului,patru fete galagioase si vesele au intalnit alte patru fete care vorbeau o limba necunoscuta mie la vremea respectiva.Una din ele,care imi semana fizic s-a oprit in fata mea fara a spune ceva si m-a privit in ochi.Am inceput sa plangem cand ne-am despartit si ne-am continuat drumul amandoua strigand dupa celelalte trei:"Asteptati-ma!"

Niciun comentariu: