joi, 4 februarie 2010

Minunea mea dintr-un lan de soare


Minunea mea dintr-un lan de soare nu mai exista.A plecat intr-o vineri.Sper sa vina cu ganduri mai bune in ce ne priveste.Acest blog e pentru el.Cred ca il poate salva.Cred de cele mai multe ori ca iubirea noastra trece neobservata de Dumnezeu.Sau poate de unul din noi?Alternam...dar ne bucuram cat nu realizam...chiar ne iubim.Iar subtextul textului contrazice logica in ce ma priveste de cele mai multe ori.
M-am hotarat.Imi fac umbrela din mici bucurii pana la Paste.Si de atunci astept sa mi se faca.Iar o data pe saptamana am sa incerc sa fac cuiva o bucurie.Adicatelea...mai am de facut pana la sfarsitul anului...48 de bucurii.
Macar jumatate din ele am sa incerc sa ti le fac tie.

Un comentariu:

tio spunea...

ar fi bine sa dai poza asta jos...