luni, 15 martie 2010

   Imi place sa gatesc, sa fac fotografii, sa dansez, sa conduc masina. Imi place sa pictez, sa modelez lutul, sa impachetez cadouri, sa joc bowling, sa predau muzica si sa scriu versuri. Imi plac accesoriile poate mai mult ca hainele dar nu mai mult ca incaltamintea. Ador mersul la coafor dar nu si la cosmetica. Ma relaxeaza scaunul ergonomic si borcanul cu nutella. Ma linisteste mirosul ploii de vara. Cand se innoureaza putin si picurii de ploaie fac ca praful sa se ridice de pe cimentul infierbantat. Mi-ar placea sa skiez, sa compun muzica simfonica, sa nu mananc carne si sa croiesc haine pentru Jean Paul Gaultier. 
Acum merg sa ma mai gasesc si intre timp o sa ma mai si chivernisesc.

2 comentarii:

vreauultimulloc spunea...

Si mie imi plac accesoriile fara haine, cu incaltaminte merge.

Gina Patrascu-Zamfirache spunea...

Si inca cum...