marți, 31 august 2010

Baby, I'm from New York


Am lasat catelul alb si pufos in casuta lui destul de trist probabil pentru cateva ore.Mi-am luat pantofii Chanel si am fugit.Era intunecata strada pana la primul colt in care deja incepuse sa se auda forfoteala orasului.Mi-am aprins o tigara si am inceput sa merg cu pas si mai grabit spre locul unde eram asteptata.Ma intreb daca el va fi si in seara asta acolo.Mi-e teama ca nu va veni si asta ma innebuneste.
Anyway and by the way: astazi ma simt bine in chilotii mei Bjorn Borg din noua colectie "Love all",in pantofii mei cei noi, cu geanta mamei de la Hermes si cu noua mea identitate.E confortabila pentru ca indeplineste trei dorinte pe seara oricui si mi se indeplinesc la randul meu alte trei.Pe drum incep sa-mi incalzesc maxilarul de la stanga la dreapta, sting tigara si incep sa fac si exercitii de respiratie.Inima incepe sa-mi bata puternic cu cat ma apropii mai mult.Ajunsa la destinatie ma descalt. Am timp sa ma intind cinci minute chiar zece, sa stau cu ochii inchisi si sa-mi framant degetele, sa le pocnesc, sa le incalzesc si pe ele.Ma ridic sa-mi iau pantofii si sa-mi rotesc capul. Beau cincizeci de Jack si cu emotie ma indrept spre ei.
 Uh!E acolo.E langa fetele mele.O da!Ce seara va fi! Imi zambeste. Sunt fericita.Ma asez la pian si spun:
-I wanna play this for you! Definitely you've heard before!

Niciun comentariu: