vineri, 20 august 2010

Hey...I know what I did this summer

Lucida, cu mici momente de incoerenta, mi-am dat seama ca:
Mi-am pierdut farama de talent pe care o aveam la scris.Cred ca din cauza tastaturii.Ma inspira mult mai mult penita.
Mi-am fluierat odata cu cel ce canta la reclama de la Skol:"All I got to do is...uuuuuuuuuu"
Mi-am dat intalniri romantice si rapide si in loc sa-mi cumpar flori mi-am luat fructe pe care le-am servit stand si pazind legionela.
Mi-am alintat sufletelul de catel atat de tare incat mi-e teama de ziua despartirii.
Mi-am citit niste carti care in sfarsit...in sfarsit mi-au dat raspunsul la zecile de intrebari care ma chinuiau.
Mi-am cautat iubirea in vis,
Mi-am antrenat nervii, rabdarea,
Mi-am rasfatat pielea, parul si
Mi-am taiat unghiile.
Mi-am facut un joc haios care dureaza trei secunde(cu varful piciorul drept faci un cerc in sensul acelor de ceasornic si concomitent cu mana desenezi tot imaginar cifra 6)si apoi alte trei secunde si iar trei secunde,dupa care iar trei secunde...
Mi-am schimbat atitudinea fata de curve si "curvi", proaste si prosti,alcooliste si alcoolisti.
Mi-am hranit spiritul ceva mai mult,
Mi-am prins parul la ventilator incercand sa-mi aerisesc creierul si
Mi-am ars parul cu tigara cand am fost DIVA pe Copou.Stiu si de ce.Am schimbat tigarile.Am trecut de la Carpati la Dunhill lung.Culmea...n-am tusit.
Mi-am pierdut vocea in schimb.Vocea...voce... .Eu cantam ca Celine Dion...
Mi-am pierdut increderea in vecina de la trei...Chioara ii spun eu...
Mi-am salutat alti doi vecini pentru ultima data...
Mi-am inchis telefonul,
Mi-am facut poze,
Mi-am satisfacut poftele, orgoliul.
Mi-am asezat capul pe perna de trei-patru ori pe zi in cateva zeci de zile si nopti.
Mi-am urmarit cu coada ochiului cometa stralucitoare din cauza anemiei.
Mi-am palmuit curu expirat dar bombat.
Mi-am pus in cap idei, despre cum sa inventez capcane pentru soareci si decretari de zile nationale.
Mi-am educat tacerea in timp ce
Mi-am lins inghetata de lamaie.
Mi-am colorat burta cu carioca.
Mi-am suflecat maiourile peste tate si
Mi-am prins nasul cu clestele de la par.
Mi-am dorit ceva atat de mult incat
Mi-am indeplinit-o maine.
Cred ca v-am si ti-am destule mi-am...




"Tot ceea ce iti poti imagina este real."
                               Pablo Picasso

Niciun comentariu: