joi, 23 septembrie 2010

Mi-am tras nevasta

Eu. Pe mine. Am luat-o pentru ca i-am descoperit secretul fundamental. E instabila emotional si ne completam reciproc. Semneaza condica cardiaca zilnic si uneori noapte de noapte. Imi gateste tot ce-mi doreste inima. Si daca vreau sa divortez...s-a facut! Mentalitatea asta o au femeile inchise. Adica detinutele. Insa nu toate au primit pedeapsa maxima. Din fericire. Sunt si unele care o au, dar le e bine asa. Sunt impacate cu ele insele si cu Dumnezeu. Si daca nu ajungeau in pragul asta, nu ajungeau sa-L cunoasca cu adevarat. Stiu ca asta e ceea ce conteaza cel mai mult. Ele cred mai mult ca altii poate. Acum stiu de ce traiesc si pentru ce. Si daca ar fi libere stiu cum ar trebui traita viata. Fiecare din noi are nevoie de putina pedeapsa pentru a-si constientiza tinuta. In tot timpul asta gandeste, cantareste si iubeste. Trebuie. Pe oricine si orice. E un exercitiu fundamental existential.                                               
                                             Asa arata nevasta-mea.

Niciun comentariu: