vineri, 24 decembrie 2010

Craciun ca-n vremurile bune!!!

Daca inainte credeam ca asta e maturitate, am aflat ca de fapt era depresie.Si de ceva timp simt niste ameteli stranii...cred ca e PA...de-ar veni odata.Unu la mana ca sunt curioasa sa vad cum e acolo si doi la mana am obosit...vreau doar sa inchid ochii, nimic mai mult.Nu mai exista dorinte, sperante, visuri. Si...
"mi-e sila de atata moarte fara de moarte,
mi-e sila de atata inceput fara sfarsit.
mi-e sila ca sunt perversa,
mi-e sila ca sunt obsedata.
mi-e sila ca sunt o doamna adevarata.
Da, sunt o doamna cu coaie de lup tanar
Si visez sa fac dragoste cu Hristos,
Imi place dracul pentru ca ma lasa sa ma cert cu el.
Da!
Si-mi plac slabanogii, balbaitii, nebunii, sedatii, complexatii
Si acesti calugari ce se roaga in fata zidurilor
Cu centura stransa, pana le crapa centura
Lor le trebuie un jurnal al fericirii."

Niciun comentariu: