luni, 21 februarie 2011

I'm in LOVE with the boy who LOVE Jesus

Spune lumii intregi ca vin acasa. Nu stiu exact cand va fi, dar sigur voi veni. Mi-e dor de tine. Foarte dor. Auzi? Pana am sa te revad sa stii ca o sa-mi caut o slujba noua. Lectura a catorva zeci de pagini pe zi unor batrani.Si sa stii ca aseara am orbit pentru o ora din cauza ta. Mi s-au umplut ochii de lacrimi gandindu-ma la noi si cand am vrut sa-mi storc ochii, inchizandu-i pentru o secunda nu am mai vazut. Simteam intepaturi puternice si arsuri. Astazi la fel mi s-a-ntamplat. Si nu m-am speriat deloc. Chiar mi-a placut. Am transformat-o in ora mea de dedicatii.Dar tu? M-ai mai primi asa acasa? M-ai mai iubi intru vecie? Tot azi am dat la schimb baloane de sapun pentru doi porci mistreti patati cu cate-o frunza de trifoi. Iar maine sper sa pot primi raspunsul pe care-l cautam de-o vreme si ceva incoa'. Stii ce? Spune lumi-ntregi ca nu mai vin acasa. Raspunsul tocmai a venit.

Niciun comentariu: