marți, 22 martie 2011

Incredere,loialitate,rabdare si respect

Nu ma pot increde mai departe
Sa dorm doar pe o parte.
Nu-i sanatos ci doar periculos.
Imi neglijezi viitorul desenandu-mi
soarele cu creionul.
Ma sufoc prea des si nu-mi poti
zice ca "e de la stress..."
Suntem culori complementare
diametral opuse pe aura
cromatica a vietii tale.
Am dat credit timpului prea mult
Si-am castigat un loz pe care
l-am pierdut aseara-n somn.
Pasesc pe  un covor  atat de
moale, ca-ncepe sa ma doara
mult prea tare platfusul iubirii tale.

Asa-i ca nu-ntelegi nimic?Nu-i nimic.
Eu tot am sa astept ceva ce am crezut
ca va fi doar al meu si doar al tau.
Acum am inteles.Este exact ca la-nceput.
Pentru ca n-a fost cand si timp sa fie altfel...
Asta e bine sau e rau?E doar noroc sau
pur si simplu nimicul strecurat in nenoroc?
E amagirea unei vieti normale batuta-n cuie
pana vii tu s-o dezbati si s-o arunci la vale?
Ramane s-astept si sa ma rog ca undeva
departe...totul va fi scris pe o carte.
Grabeste-te ca s-ar putea s-adorm de tot.
Rama(cu i din a) cat poti si da-i batai ca ceara
din candela se termina in fiecare zi la ora trei.
Invata sa afli ce-ti doresti cu-adevarat si nu tine
in offside un om pe care cu greu l-ai castigat.

Nu ma pot increde mai departe
Sa dorm doar pe o parte.
Nu-i sanatos ci doar periculos.
Imi neglijezi viitorul desenandu-mi 
soarele cu creionul.
Ma sufoc prea des si nu-mi poti 
zice ca "e de la stress..."
Suntem culori complementare 
diametral opuse pe aura 
cromatica a vietii tale.
Am dat credit timpului prea mult
Si-am castigat un loz pe care
l-am pierdut aseara-n somn.
Pasesc pe  un covor  atat de 
moale, ca-ncepe sa ma doara 
mult prea tare platfusul iubirii tale.

Asa-i ca-ncepi sa intelegi ceva, ceva?


INCREDERE,LOIALITATE,RABDARE si RESPECT=LOVE

Helped and inspired by them:http://travelinghost.blogspot.com/search/label/color

2 comentarii:

florin spunea...

Intr-o relaţie de la distanţă, sentimentul acela plăcut se menţine ceva mai mult, deoarece de la distanţă toţi ne purtăm cu mănuşi. Partea bună într-o astfel de legătură este că fiecare are timp de evaluare, partenerii nu trebuie să-şi modifice stilul de viaţă sau contactul cu lumea socială. Mai mult, prin dragostea "neconsumată" învăţăm să ne iubim mai mult, să ne cunoaştem mai bine. Atât mental, cât şi sexual.
În ceea ce priveşte latura erotică, sexul virtual sau la telefon, prin SMS sau MMS sunt acte extrem de incitante, conform sexologilor, metode ce trebuie neapărat încercate!

Anonim spunea...

Un alt motiv pentru care relaţiile la distanţă sunt de-a dreptul dureroase este absenţa. În viaţa ta se petrec constant evenimente frumoase şi e păcat să le împărtăşeşti doar prin telefon.