marți, 12 iulie 2011

Azi e important

Da.Nu se poate ca numai tie sa ti se permita sa ai dreptul la rememorarea si eventual "comemorarea" amintirilor. Pentru cei ce nu-ntzelege: ador un fel de muzica si el un altul. El populara ,eu usoara, el spaniola , eu...gladiola. Permite-mi cinci minute de auditie muzicala pe luna(cca.1 melodie) fara sa ma faci de cacat cand ascult acea melodie. Noroc ca iubirea nu inseamna compatibilitate din toate punctele de vedere. De ce in momentele de genul asta viata ,tu ,eu, noi, lumea, dragostea, SUCKS?Si e si mai de rahat cand nu le poti uita.Real SUCK!
Fii atent. Pe mine nu ma doare deloc nici atunci cand ar trebui sa ma doara cel mai tare.Pentru cei ce nu-ntelege: mai inchid ochii uneori. Lucrez la arta compromisului.
Sunt stapana si sclava propriemi persoane. Si din nou pentru cei ce nu-ntelege? Sunt gagica cea mai tare.Sanse de reusita pentru amatoare?
1. Daca e sa fie urs, sa fie grizzly.
2.(Pentru fetele cuminti care papa tot)Nu va doriti sa deveniti bogate pentru ca bogatii vor ajunge in cer numai cand vor vrea saracii.
3.Incercati sa faceti ceva in viata in afara de matreata.
4.O felatie nu tine loc de o relatie.
5.Tineti-va pumnii...!
P.S. Pentru cei ce nu-ntelege: m-am nascut ca sa fiu rege!

Niciun comentariu: