joi, 24 iulie 2014

JUMATATEA MEA PE JUMATATE


Am intalnit un barbat, care se cuplase cu una de rusine. Ei ii placea de el de numa-numa, el nimic.Dar a facut ce n-a facut fata, si au ajuns impreuna. El se chinuia grozav. Nu putea dormi nici noaptea. La propriu. Pana cand intr-o noapte, baiatul a strans-o de gat prin somn din cauza faptului ca nu mai putea sta cu ea si nu avea curaj sa-i spuna. Si atunci el s-a simtit eliberat ca s-a intamplat asta, si s-au despartit...
Trebuie sa specific ca nu vorbim de niste oameni chiar cu adevarat maturi. Ea undeva la 20 si el 25...Dar tare mi-e teama ca printre cunostintele mele nu ar fi singurul de genul. Deci, fetele mai timide, foste "doamne" sau uratele, sa apeleze la mine.Cine stie? Poate-poate, mai gasim ceva. Dar sa revenim. Revenim cu o intrebare: Nu cumva e tipul de barbat ideal? Dar pentru ce tip de femeie? Care o fi ideala pentru el? Se zice ca contrastele se atrag. Unul sa fie asa si celalalt altfel. Ce are unul,nu are celalalt si tot asa. O continua completare.Dar...la urma urmelor se lasa toata teoria deoparte cand omului nu-i place si pace. Conteaza foarte mult cred ca primul impact. Macar alunita de pe nas sa te atraga daca nu mai mult.
Se vede din prima, de la inceput, daca poti avea ceva cu acea persoana. Daca ar putea fi posibila o relatie. Si mai cred ca, asa cum incepe o relatie, asa va merge mereu. Daca de la inceput nu te-a placut, mereu va fi in inima lui, o neimplinire. Daca de la inceput nu v-ati inteles, mai tarziu nici atat nu se va intampla, cand mai apar si copii eventual. Lucrurile trebuiesc luate cat mai simplu. Ca in melodia aia, te-am vazut, mi-ai placut, ce ramane de facut...Si intr-adevar ramane o singura conditie. Si una foarte importanta. Sa se placa reciproc. Am zis.

Niciun comentariu: