joi, 31 iulie 2014

O NOUA VIATA

De cand m-am casatorit, nu mai citesc horoscopul. Am scapat de chinul asta. De minciunile lor. E adevarat ca-mi spusesera ca voi trai in 2012 ceva ce nu am mai trait. Asa a fost...Dar daca imi zic ca voi avea vreo cumpana ceva? As vrea sa tin totul in loc de s-ar putea. Dar cum nu se poate, am sa-mi fac cat mai multe fotografii ca sa-l tin in loc si-am sa ma fac o persoana habotnica cand vine vorba de horoscop si voi zice ca e pacat sa citesti horoscopul.Na!
Nu numai de cand m-am casatorit dar si dupa ce am nascut, chiar de cand am iesit din spital, dupa vreo trei, patru, cinci zile, constat, cu stupoare as zice, ca pe mine nu ma suna nimeni, nu ma cauta nimeni, nu ma vrea nimeni in afara de sot si copil...A venit o colega sa-mi aduca un cadou, dar sa coboare sotul...nu vrea sa deranjeze. A mai venit alta, tot asa, sa nu deranjeze...A mai venit una, cu fetita care facea cam galagie...nu am inteles nimic...nu prea mi-a tihnit vizita. Si-au anuntat cu mare fast venirea doua perechi. la ora x. Au venit mai tarziu. Nu-i nimic. Bine ca au venit. Am incercat sa inteleg cu ce-am gresit de sunt ocolita. Binenteles ca m-am gandit ca vor sa-mi dea pace. Dar chiar aproape toti sunt intr-un gand?Chiar asa sa fie?O domnisoara dintre musafiri imi zice ca parca-s gravida iar. Dupa ce ca eram cu psihicul la pamant, suspecta de depresie dar eu sustin incontinuare ca nu era, mai trebuia sa-mi auda urechile si asa compliment. Care fie vorba intre noi, nu era chiar asa. Si uite-asa intr-o seara, cand bebelusul avea un somn dulce de nu mai mult de jumatate de ora, pe mine m-a bufnit un plans de numa-numa, ca nimeni nu ma vrea, ca nu ma simt iubita, ca sunt ocolita...si tot asa. De ce, de ce, de ce? Si s-a asezat sotul meu langa mine  si mangaindu-ma pe cap asa frumos cum se face, imi spunea in soapta ca nu e adevarat. Si cred  ca in seara aia eu am inteles ceea ce colegii si prietenii mei vroiau sa-mi transmita. El e mana ta dreapta, piciorul tau stang, inima ta, copilul e viata ta, ochii tai. Ginuta cea din centrul atentiei, cu mana pe telefon si la intalniri toata ziua, invatase ca societatea te aseaza la locul tau in familie, chiar daca tu nu vrei, nu vezi, nu simti ca e cazul.
Si... ca un buna crestina, habotnica sau nu, e bine sa spun tuturor, un sincer, MULTUMESC!

Niciun comentariu: